Regulamin

Zgodnie z przepisami polskiego prawa towar kupowany wysyłkowo przez konsumenta (osoba fizyczna nie dokonująca zakupu do celów działalności gospodarczej) może zostać zwrócony w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

Jeśli zakupiony u nas produkt nie spełni Państwa oczekiwań, możliwy jest zwrot towaru na warunkach odstąpienia umowy – prosimy o powiadomienie nas o chęci zwrotu w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia (w siedzibie firmy, telefonicznie, listownie lub mailowo na adres info@arestomed.pl. Produkt należy dostarczyć we własnym zakresie (wysyłka na własny koszt lub własny transport) wraz z dowodem zakupu do 14 dni kalendarzowych od wystosowania oświadczenia o chęci zwrotu (zgodnie z zasadami Allegro).

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Zwrot zostanie dokonany przelewem na konto wskazane przez Odstępującego od umowy maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru.

W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.

Kupujący może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy: 
– przedmiot jest niezgodny z opisem aukcji,
– przedmiot jest wadliwy a kupujący nie został o tym poinformowany,
– towar zostanie uszkodzony w transporcie,
– w okresie gwarancyjnym sprzęt przestanie działać lub będzie działać niewłaściwie (3 miesiące od daty sprzedaży)
– Sprzedawca może zaproponować konsumentowi wymianę lub naprawę.
– Kupujący powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy.
– Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Adres siedziby firmy:
Aresto-med Arkadiusz Stotko
ul. Pomyślna 3
45-920 Opole
tel: 512-917-669

Reklamacje proszę składać mailowo na adres: info@arestomed.pl dołączając skan dowodu zakupu.